četrtek, 22. oktober 2009

Zokenčki

Dragi vsi, ki vas mučijo prešvicane, smrdeče noge. Umislili smo si nogavice za v škornje,pletene iz čiste ovčje volne. Po petih dneh v škornjih in silom prilike neumivanja, nogavice "NE SMRDIJO", tudi noge se ne pritožujejo. Priporočamo vsem in verjemite, da ni reklama! Gospa, ki jih je seštrikala, ne bom poimensko omenjal, da ne bi izpadla reklama. Sem ji pa obljubil, da povem, kako se štumfi obnesejo. Draga gospa..., štumfi ko bok, želim si, da bi zdržali do konca!

PS
Zaradi tehnicnih zmoznosti, slicice tokrat preskocimo...smo v Maaloli, severno od Damaska. Spimo v samostanu, tole pa je res najnovejsi Twitter style report: Smo pri sinu in zeni nasega kuharja, peka hamburgerjev, ki ima edini v mestu internet...dial up, itak. In takole on tule gleda nase filmcke, mi pa lupamo po tipkovnici arabik...1A.

PPS
Popravki, popravki z Mrtvega morja

Borix med pisanjem posta in iskanjem navdiha

1 komentar:

  1. hahahaha, me veseli, da se zoknčki obnesejo, saj veš, ena moja in ena od bojance :) kot sva rekli, ne bojo smrdele! Supr supr, pridna gospa, ki jih je naštrikala.
    Borix, le fajn ga natunkaj v morju ;) Uživajte fantje, vidim, da preživljate nepozabne "počitnice"! In mi z vami, ko vas vsak dan s pričakovanjem beremo. Res ste pridni, da se tako pogosto javljate, bomo postali zahtevni in bomo želeli brati vsak dan :)
    pozdraček iz Ljubljane

    OdgovoriIzbriši