petek, 30. oktober 2009

Hvala

vsem in vsakomur posebej za lepe rojstnodnevne želje. Izpolnjujejo se od črke do črke, od minute do minute. Za RD želel potop v Egiptu in dobil 1xtno snorkljanje, plavanje nad mehurčki potapljačev, prekrasen koralni greben z ribami, ki se jim reče Matr kaka Riba, prima družbo iz Slovenije, ki v Dahabu (ne) surfajo in jim želimo vsaj en dan burje. Hvala Nadi za overnight crash in, če bereš, dokončaj antibiotik kuro in naj kašelj počasi vzame slovo.
Se beremo...

Twitter style: na blazinah, 2go kafe in postanje, potem se grejmo mal pelat. V prijetni družbi Mojce in Nataše (Dober tek!) chit chat. Z Zvonetom smo vzeli najkičasto slovo nad koralnim grebenom...nah, potem s5 ni bilo vetra...

7 komentarjev:

  1. Ojla. Tudi z moje strani Vse in samo najboljše in vso srečo na potovanju.spremljam vaš blog.super.srečno fantje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. KAR LEPO NAPREJ ,VAS SPREMLJAMO

    VULK. UNETIČ

    OdgovoriIzbriši
  3. uf, Grega, tak rojstni dan se bo pa težko ponovil,kaj, ali pač ne ;)?
    Tako vas je lepo brati, srečno srečno še naprej, oglasite se še kej :)
    vam je toplo, nas pa že prilično zebe,
    en lep pozdrav vsem trem

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro jutro iz Litije! Kot vidim krasno napredujete..SUPER!! Mal foušije, čeprav vem, da se tega ne zganja, sam jes bi se tuuut peluuu :(:(.. Volneni štumfi služijo namenu bolj kot smo verjeli in predvidevam, da ovčka na zicu moje Yammi, ki je zdaj Borixova..(kak ji je te zaj ime??) tudi?.. Gregu vse naj naj, kar si je želel za ta rojstni dan, pa predvidevam, da je že dobil :);).. Všeč mi je vaše jutranje retorično vprašanje in se mi kolca po kaki taki ali podobni dogodivščini.. Hja nič, bo treba delat, pa tojrote lepo na kupček dajat in it! Do takrat pa se bom veselo naslajal ob vaših postih, ki mi vedno navlečejo nasmešek na obraz :) Želim vam obilo sreče na poti in da bi vam izpod koles bežale vse živali in podobno, da bi vam prodajali karseda čist bencin (čeprav mam občutek, da grejo tele Tenerce tut na 80 oktanca :)) in da prinesete domov polno, še neodprto prvo pomoč :)
    Srečno torej, se tipkamo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej modeli - mušketirji! Vi se kopate v morju, hodite na piramide, nam pa obljubljajo sneg! Za vasbo že letošji lanski, zato uživajte na soncu, v hitrosti in novih dogodivščinah še naprej - z Veliko žlico. Ampak brez nezgod! Grega, pri tebi bo pa tako: če si prvi dan razrezal jabolko na 7 delov in vsak dan pojedel enega, boš čisto v redu takrat, ko boš pojedel sedmi košček. Če je nisi, bo pa trajalo en teden! Spij kakšnega na zdravje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ciao ragazzi! Bello bellissimo meraviglioso :-) Sam tako naprej.
    Imate novega oboževalca, ki se pa ne zna udeleževat bloga tako da mu jaz poročam, mojega očeta. Prek flajerja je naštudiral vašo pot v nulo, ampak res v nulo. Sem ga kar gledala ko mi je danes razlagal kje gre vaša pot.
    Poljubček in pozdravček iz res ledene LJ.

    lp.
    Alenka

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantje vsaka čast za podvig. Čez Sudan bo Zakon. Komaj cakam, da pridete v Wadi Haifo.

    Vas spremljam in drzim pesti.

    OdgovoriIzbriši