petek, 30. oktober 2009

FONKOL TU FRENDS

Dragi vsi, katerih vas ne bom poklical po telefonskih zvezah! Mišljeno je kot delček moje izpovedi, naj se porata, vsaj upam! Tole je moja pot, sicer z dvema modeloma, brez katerih pa bi si
tako pot praktično nezamišljal. Stvari so popedenane (do zdaj) na uber, težko si zamišljam bolje! Dogaja, dogaja, saj je težko opisat. Mrcina je težka, obvladljiva, z dobro mero rešpekta, težka pot šele prihaja, prepričan sem, da smo sposobni!! Kakorkoli, sporočam vam, da sem dobro, kaj dobro, premalo!, na določenih točkah tulim v čelado od veselja, ki igra v meni, zaradi spominov na vse vas, ki vas imam rad, pa vam tega nisem povedal, zaradi vsega kar so dogaja okoli mene in okoli nas, tudi solze so že pritekle, pa ne od žalosti!! Verjetno je tole spalo v meni do sedaj, zdaj je pa bil čas, da to naredim. Hvala vsem, ki ste mi prigovarjali in odgovarjali, verjetno mislili najbolje, VSI!
Rad vas mam vse, ko se snidemo, pa ktero rečemo!
P.S.Brez moje familije pa to definitivno ne bi bilo to!!!
Borix

4 komentarji:

  1. To, Boris, to, fantje! Po dokaj hitrem "pristanku" v Egiptu si zaslužite malo počitka! Boris je klical pred debelo uro in - se dogaja, se dogaja... Spet en kičast sončni zahod, pa beduini jim za večerjo ribo pečejo tam nekje ob Rdečem morju... o, js bi tud bla zraven, a vi ne?!
    Srečno proti Sudanu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro jutro!
    Familija Vodopivc (brez pridruzenih clanov) je ravno pri zajtrku in bere o dogodivscinah palcka Smuka :)

    Lep pozdrav in srecno pot.

    P.S. Sampanjci, narejeni vam v cast, se ze starajo

    OdgovoriIzbriši
  3. Čao fantje.Vsak dan smo z mislilmi z vami.Res ste prva liga.Uživajte še za nas,ki smo doma.Naj vas sreča spremlja na vsakem kilometru,vaše pustolovščine.
    Lep pozdrav Branka in Ivč

    OdgovoriIzbriši
  4. Ali pesek diši? Ne vem. Vendar vedno, kadar sem bil tam doli, sem videl tisti pesek, tiste plastične vrečke, ki so visele po bodičkastih grmičkih,, ljudi v tistih dolgih haljah zamotanih čez in čez. Vendar vedno isti vonj, vedno isti glasovi, hrup ki te popelje
    v drugačnost. Arabija diši drugače kot Afrika, ki resnična postaja nekje po Asuanu. Prav predstavljam se vas v tistem okolju, polno kontroliranega kaosa, nikoli pa ,kako je to videti izpod čelade. Želeli ste si, ter dočakali ste svojo pot. Po Asuanu pa že veste-prva ,pa malo gasa! Lep pozdrav v vaša brezpotja!!

    OdgovoriIzbriši