ponedeljek, 19. oktober 2009

Bližnja srečanja bolgarske sorte

Po Srbiji je bla res prava jeba na cesti. Zjutraj dež, pa 5 stopinj , ceste blatne od traktorjev, mi pa nič prave gume za tako vožnjo. Katere pa so taprave?! Oreng je zeblo. V Bolgariji danes vmes še kar pada dež, vendar mi bolje napravljeni, tako da vse ok.
V Sofiji smo imeli bližnje srečanje s policaji, ki je dobro minilo. Grega v zeleno, Joško v rumeno, jaz v čisto rdečo. Seveda je sledila lizika. Papirji, odhod v stražarnico, z Joškotom tuhtava koliko bo stalo. Pred tem je na istem križišču kombi grdo izsilil Joškota, kar so policisti seveda videli, situacijo izkoristim za protinapad. Precej glasno napadem brezobzirno vožnjo voznika kombija, taktika uspešna, policaj me miri in tolaži, ter svari pred vozniki tovornjakov. Z viaKaapstad nalepko "poravnam" globo in z rokovanjem zaključimo seanso. Seveda je odleglo. Grega hoče zadevo seveda fotodokumentirati, za kar si prisluži strogi ukor in brisanje vseh slik s fotke.
Potem vozimo čisto po predpisih, policisti , ki jih je ob cesti en milijon, mahajo v pozdrav.
Vreme se uredi, postane že kar vroče, mi pa dobre volje hitro napredujemo. Na avtocestnem počivališču uredimo zastonj šotorenje in se veselimo prvega spanja zunaj.

1 komentar:

  1. En lep pozdrav vsem!
    Zgleda, da se je pestro že začelo, ampak, ati, sej si si to želel, ne?:)
    Sicer pa sreččno še naprej, mi doma smo z vami!
    špela

    OdgovoriIzbriši