petek, 20. marec 2009

Prevedi me...

Vdih............................................Izdih...................................................

Sproščanje...da ne postanemo resnim časom navkljub preveč "poročnjaški". Sicer je sedaj prostor za Joškotov post o razmontiravanju N2 (2. del) in Borixovo poročilo o stanju njegove "ice", pa za reklamni intermezzo nekaj od mene. OK, priznam, morda se beremo le, da posredno pritisnemo na omenjena avtorja, a je spodnji zapis vseeno dober vpogled v to, kaj vse naš blog zmore.

Pred kratkim aktivirana opcija internacionalizacije (bolj evropeizacije) bloga...beri vklopljen prevajalnik na nekaj nenaključno izbranih €jezikov...je, upam, uspešna. Kratek test upanje prešnjega stavka sicer negira. Da zadeva ostaja v funkciji ima zasluge predvsem Jami, ki pravi, da je preveden blog prav zabavno branje...in kaj bi želel boljšega, kot iz naklepanega, za naključnega bralca iz širne €pe, pisati zabavne (in celo berljive; pomembno) vsebine.

Nadaljnje branje prikazuje vsebino posta pred aktualnim, via Google Translate. Hiter medkomunikacijski šmoren iz ljube naše prek GB, FIN, FRA, D, ITA, E in nazaj v SLO. Presojo stopnje uspešnosti prepuščam tebi... Sam sem bil kar zadovoljen s postavitvijo vejic...



"Ker nekateri od škode, očitno, s kolesom, ko se pojavijo skoraj iz Full Monty. Zato kratek skok na dan, tudi če je nameščen na steni, da se delijo na več let in več motorji ... Dan, pomen odločitve. Kopica tehničnih forumov in razprav je postalo očitno, da vse, je edina možnost. To je znano, so usklajeni in se zelo dobro. Yamaha XTZ Super Hold 750. 2x in 1x 1994, 1992. In nad vsem, zelo enostavno spremenite. To je tudi nadaljnji cilj prvo vgradnjo površine Joškotov in moj motor ne želite Zveckati.
Koliko od teh motorjev je nočna in vmesnih ciljev, brezpotja novih cest brezpotij statistično veliko boljše.
Dejansko popotnica povečanje zaupanja in "samoregulacija esteem je že prvi ..."

Ni komentarjev:

Objavite komentar