četrtek, 5. februar 2009

Mi o nas - Jože

O meni...

Točka 1: Resnica je taka: "dežurni krivec" za potovanje v Afriko, pa to še z mopedi je Grega. Ideja je njegova od začetka do konca.

Točka 2 : Glej točko 1

Rojen davnega leta 1963 v totem Maribori, tak da emšo me že malo jebe. Ja nič kaj še vrtec, šola, služba tudi v Mariboru. Vse je nekak patriotsko Štajersko obarvano. Pač takle mamo. Mlačne vode nisem odkril, tople pa še manj. Pač še en z dobrimi in slabimi lastnostmi, tak kot vsi ostali, ki gazimo po tej lubi zemlji. Sem pa pravi gušter na mopedu. Izpit mam nekih 10 let, lani pa ga nabavo... Ni panike, po 15.000 km bo šlo.

Vedno mi je po glavi hodla Južna Amerika, Peru, Bolivija, saj ne vem kaj, ampak vedno me je vleklo tja. Pragozdovi, staroselci, njihova kultura, način življenja in še in še. Knjige ki sem jih prebiro so samo še večale željo po potovanju in obisku Južne Amerike. Pa se je zgodlo leto 2001, nekaj cajta je blo, dnar tudi, pa gremo, ni druge. Pol pa nastane "problem", ko se okužiš. Je treba videt še kaj na tem lepem svetu, menda ja. Pa so padle še Indonezija, Jemen, Indija, Etiopija in Kenija. Vsa potovanja so trajala od 3 do 4 tednov, vedno v skupini in ni mi žal. Ker spoznaš res, res enkratne ljudi.

Ja, kaj zdaj? Aha, točka 1.
Grega in Boris, ja tota 2 pa sem spoznal (tota 2, ki ga šibamo skupaj) na potovanju po Etiopiji in Keniji v organizaciji gazde Šerugotov Zavone - mali šef in tavlka Šefinja Naja. Potovanje, ki bi trajalo 4 mesce, pa z mopedi, pa kar dol do Južne Afrike...nikoli nisem o tem niti pomislo. Pol pa se je zgodlo, ko stvari poštimaš v glavi, si nekaj zamisliš, pol pa gre, samo se itak nič ne nardi.
Do odločitve, da grem pa ni trajalo nekaj cajta, 1 dan je bil čist dovolj. Tale pa je dobra (bol star, bol nor) pa kar drži. Se mi neke nore ideje motajo po glavi za naslednja potovanja. Otom potom, prvo treba tole zadevo spelat pa odfurat. Matr bo dobro, pol pa še ekipa, ki nas spremlja iz Nairobija. Ulala, ta del bo pravi veseli december. Nič kaj, še dost je.

Ajde te

Jože

Ni komentarjev:

Objavite komentar